شورای شهر ايوانف نهضت فراگير ايجاد شد
مشعل مشعل

در جلسهء که بدين مناسبت اخيراً در شهر ايوانف روسيه فدراتيف تدوير يافته بود،عده يي از هواداران نهضت فراگير در آن شهر،اعضای سابق ح.د.خ.ا و شمار زيادی از فعالان سياسي مقيم آن شهر اشتراک ورزيده بودند.

در آغاز رفيق عبدالمجيد صلح خواه در مورد ضرورت مبارزات سازماني در شرايط کنوني معلومات لازم ارائه نمود، سپس رفيق عبدالغني غوربندی رييس شورای شهر ماسکو نهضت فراگير در باره کار و فعاليت سازمان ها و وظايف اعضای نهضت فراگير در شرايط کنوني در جهت اتحاد نيروهای چپ و دموکراتيک بدور يک سازمان واحد بصورت همه جانبه توضيحات ارائه داشت .

بعداً رفقا محمدعوض معاون شورای شهر،محمدرحيم احمدزی عضو هيأت اجراييه و عزيز فروغ سکرتر مسوول شورای شهرماسکو نهضت فراگير در مورد وظايف و مسووليت های اعضای نهضت و تمام وطنپرستان در شرايط کنوني صحبت و در فضای آزاد و دموکراتيک به سوالات اشتراک کننده گان جواب ارائه نموده ،وظايف سازمان های نهضت فراگير در خارج از کشور را تشريح کردند.

پس از آن براساس پيشنهاد رفيق محمداشرف رسولي ايجاد شورای شهر ايوانف نهضت فراگير مورد رأی گيری قرار گرفت و پس از تصويب آن از سوی اشتراک کننده گان، رفيق عبدالمجيد صلح خواه به صفت رييس شورای شهر ايوانف نهضت فراگير انتخاب گرديد.


June 16th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها